tisdag 27 mars 2012

Andlig update

Kaffe, blåbärspaj, skratt och spirituellt småprat om stora saker - ungefär så har min morgon/dag sett ut. Först träning (alltid lika skönt när man går därifrån) sedan hämtade jag + mamma upp A och E. I flera timmar satt vi och pratade, en tid som flög iväg. Det är en häftig känsla när man kan berätta något, och omgivningen vet precis. Förståelse och likasinnad, känsla och bekräftelse, allt på samma gång. En känsla av att få lika mycket som man ger. Och av att vara medial på riktigt. Hela tiden utvecklas man, och alla är ens lärare. Ingen förgäves, ingenting förgäves.

Nu tänkte jag kila ned och äta vegetarisk pizza - sen har jag både det ena och andra att skriva! Äntligen väller inspirationen fram. Men man kan inte skriva allt samtidigt. Därför delar jag upp det lite.

-----------------------------------------------------

Hey but I don't care
Cause sometimes,
I said sometimes
I hear my voice
And it's been here,
Silent All These Years
Tori Amos 

Värme och kärlek, Yasmine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar