fredag 20 juli 2012

Masken som faller mot marken




En gång för länge sedan, gav du mig en mask
Så jag slapp bli sedd, om jag behövde gråta

En gång för länge sedan, smekte du min själ
Så att jag trots all ondska, dig kunde förlåta

En gång för länge sedan, tvingade du ihop mina ögon
Så jag slapp se, vem du egentligen var

En gång för länge sedan, sydde du över mina läppar
Så jag slapp tala, eller skrika i försvar

En helt ny tid, slits mina ögon sakta upp
Tårar börjar rinna, då ögonen kan förstå

Mina läppar blöder, men kan äntligen skrika
Jag ställer mig upp på marken, och ber dig att gå

En helt ny tid, låter jag masken falla mot marken
Låset kring mitt hjärta är öppnat, och så ska det förbli

Jag trampar bestämt på masken, som klyvs itu
Nu gråter jag av lättnad, jag förstår att jag är fri


/ Yasmine, mitt rätta jag


1 kommentar:

  1. Vilket stort vittnesbörd, jag är Torpey Clare och har varit gift, var nöjd med mitt äktenskap, inte förrän när min make började lyssna på skvaller om att jag inte var trogen mot våra äktenskapliga löften, jag försökte få honom att förstå att de var lögner, men han förlorade kärleken, förtroendet och förtroendet för oss. Så vi blev gnagande par och fyllde sedan för skilsmässa, senare blev vi separerade. år efter vår skilsmässa försökte jag leva ett normalt liv men jag kunde inte, så jag började en strävan efter att få tillbaka min man, då hänvisades jag till, BaBa ogbogo en stor och mycket andlig man som kastade en kärleksförtrollning på mig och fick min EX tillbaka till mig inom 48 timmar. med glädjen och lyckan i mig, släpper jag hans kontakt här för dem som har problem med äktenskap och äktenskap. greatbabaogbogotemple@gmail.com. Ta kontakt med honom, han är verkligen en stor och mäktig man. Hjälper också med att följa frågor ...
    (1) Stop Divorce (2) End Barrenness (3) Behöver andlig hjälp (4) Alla typer av stavning

    SvaraRadera