tisdag 10 juli 2012

Lite flummiga tankar och en fin dag på stan! (jag syftar inte på vädret)

God kväll!

Idag har jag träffat K på teamet och pratat om kategoriseringar, skumma upplevelser och lite hur-det-varit-veckan. Efteråt gick jag till busstation och tog bussen till Flustret, där jag mötte L. Kan även stavas N. Nu blev ni lite fundersamma, ack ack, gnugga geniknölarna eller sluta grubbla. Ursäkta, min humor eller något, ehum, i alla fall. Vi promenerade till ett café där vi fikade i... oj, tre timmar måste det blivit. Hade en supertrevlig dag, att göra om! Tack fina N. L. N eller L. Det är frågan. Förlåt, nu får jag sluta, är visst lite trött i skallen. Var hemma halv sex, då jag åt, packade och åkte till mormor. Här har vi ätit bär med glass, kikat på allsång (har lite konstig uppfattning om det där sen "lilla stjärna"-boken) och skrivit lite. Nu fick jag en deja vú. Vad i helsike, detta har hänt förut. *fanfar* Måste släppa, annars blir det knas. Nu får jag sluta flumma innan ni tänker att jag är knäpp. För det är jag ju inte. ................ eller?

I alla fall, imorgon ska jag träffa G på stan, sen blir det att åka till pappa och sova. Heeela veckan full som sagt. Självkänslan idag (i temats namn) har faktiskt varit väldigt bra, glömde lite bort att jag hade tvång, i alla fall korta stunder. Det är en sån dag då man faktiskt känner att man duger och att man kan. Läste hela listan med positiva saker för K, vilket har VÄLDIGT svårt och VÄLDIGT ovant, jag stannade till och snubblade på orden - men jag läste! Ska numera läsa två saker högt för mamma varje dag. 

Nu ska jag lära mig att acceptera mig själv! om det så är det sista jag gör.

Måste skriva ett SHEDO-inlägg, så det får bli fler under temat imorgon!

Kärlek, Yasmine

1 kommentar:

  1. Vilket stort vittnesbörd, jag är Torpey Clare och har varit gift, var nöjd med mitt äktenskap, inte förrän när min make började lyssna på skvaller om att jag inte var trogen mot våra äktenskapliga löften, jag försökte få honom att förstå att de var lögner, men han förlorade kärleken, förtroendet och förtroendet för oss. Så vi blev gnagande par och fyllde sedan för skilsmässa, senare blev vi separerade. år efter vår skilsmässa försökte jag leva ett normalt liv men jag kunde inte, så jag började en strävan efter att få tillbaka min man, då hänvisades jag till, BaBa ogbogo en stor och mycket andlig man som kastade en kärleksförtrollning på mig och fick min EX tillbaka till mig inom 48 timmar. med glädjen och lyckan i mig, släpper jag hans kontakt här för dem som har problem med äktenskap och äktenskap. greatbabaogbogotemple@gmail.com. Ta kontakt med honom, han är verkligen en stor och mäktig man. Hjälper också med att följa frågor ...
    (1) Stop Divorce (2) End Barrenness (3) Behöver andlig hjälp (4) Alla typer av stavning

    SvaraRadera