måndag 16 juli 2012

Lycka, glädje, inspiration och drömmar!

För att gå från det ena till det andra, allt behöver kontraster och balans, etcetera och så vidare...

Jag utförde en självkristallhealing igår med citrin. Citrin har jag berättat om tidigare, en kreativ sten som ger utlopp för inspiration och glädje. Jag var mestadels irriterad, upprörd och ledsen igår. Efter healingen är jag pånyttfödd. Läste nära-tidningen (andlig tidning) och kikade upp några sidor på internet, och inspirationen bara flödar. Jag har väl uppnått något slags (ICKE-PSYKIATRISKT!!!) tillstånd där jag bara känner mig totalt tillfreds, fullkomlig lycka och välbefinnande. Jag ser lösningar istället för problem och har så OERHÖRT mycket jag vill och drömmer om att göra.

Foto: lycka
Jag känner hur jag glider runt på drömmar där jag går mediala utbildningar, utvecklar medialiteten, lär mig mer om hypnos- och transhealing och börjat kunna arbeta som medium, healingterapeut och andlig vägledare. Samtidigt vill jag utöva min kreativa sida i andlighetens riktning, måla mandalabilder som E föreslog, använda alla regnbågens färger, och så vill jag göra fler smycken! Starta hemsida, syssla mer med det, ha smyckestillverkningskvällar med fina F (du har varit ett enormt stöd för mig med vännen!), komma igång med att sy mycket... och så vill jag lära mig mer om meditation! Lära mig lägga tarotkort, inhandla fler prylar (hittade sidan Cristal på internet - superfina grejer!) - får bli chakraljus, pekare, någon pendel, rökelser... och fler stenar! Hittade JÄTTEFINA symboliska smycken, får bli ett till hänge kring min hals. Och så ska jag hämta inspiration från naturen! Sjunga mer, lära mig fiffla med mitt jäkla mixerbord (som för övrigt är LIITE väl överinvecklat) så jag kan spela in. Kanske borde man ha något videoblogginlägg? Jag som är så blyg, näääää, vågar jag aaaaaaldrig - jo, nu är det dags för mig att ta plats! Like it or not. Jag har precis skrivit klart kladden på min självbiografi - så nu är det SKRIVA som gäller! Sprida lite livsglitter.

Detta hade kunnat vara något maniskt tillstånd som ingår i min affektiva störning (gud så larvigt det låter egentligen), men NEJ! Man kan faktiskt vara glad och sprudlande utan att det ska beskrivas i psykiatriska termer, sådetså! Det finns något som kallas KÄNSLOR, och det är inget som bör och kan medicineras bort. Jag vill få bort alla kemikalier ur min kropp så jag kan lära känna MIG mer som den JAG är. Varendaste en ska bort i slutändan. BUP: "ja du kommer alltid behöva medicineras tungt för dina svåra psykiatriska problem, yada yada" - nope, det behövs inte tack, men snällt att du frågade. Var nu vänlig att gå, men lämna dörren öppen! Genom den ska jag snart få lite besök av Mr livsglädje, har du glömt honom? Jaså, jaha, han försvann i dina små tankegångar men han finns faktiskt och jag tror han får ersätta era små runda piller med en skåra i mitten - för de smakar äckligt och har ingen poäng! Så, nu var det avklarat.

Jag är så glad att jag äntligen får vård av människor som förstår den här grejen med livet, som inser att att det är med friskhet vi ska arbeta och inte med sjukdom.

Ja må kanske vara gammalmodig och lågutbildad (skämt åsido, osv) men jag föredrar naturligheter framför ihopmixtrade vetenskapligt bevisade kemikalier. Visst - kan behövas i vissa lägen! Men jag kan inte tycka att idén med att söndermedicinera någon i ett hörn på en psykiatrisk avdelning är så här... jättebra, men det var bara en tanke.

Nu ska jag skriva, måla, smycka, ja allt det där - jag börjar med en sak i taget!

Värme och kärlek och GLÄDJE, Yasmine

1 kommentar:

  1. Vilket stort vittnesbörd, jag är Torpey Clare och har varit gift, var nöjd med mitt äktenskap, inte förrän när min make började lyssna på skvaller om att jag inte var trogen mot våra äktenskapliga löften, jag försökte få honom att förstå att de var lögner, men han förlorade kärleken, förtroendet och förtroendet för oss. Så vi blev gnagande par och fyllde sedan för skilsmässa, senare blev vi separerade. år efter vår skilsmässa försökte jag leva ett normalt liv men jag kunde inte, så jag började en strävan efter att få tillbaka min man, då hänvisades jag till, BaBa ogbogo en stor och mycket andlig man som kastade en kärleksförtrollning på mig och fick min EX tillbaka till mig inom 48 timmar. med glädjen och lyckan i mig, släpper jag hans kontakt här för dem som har problem med äktenskap och äktenskap. greatbabaogbogotemple@gmail.com. Ta kontakt med honom, han är verkligen en stor och mäktig man. Hjälper också med att följa frågor ...
    (1) Stop Divorce (2) End Barrenness (3) Behöver andlig hjälp (4) Alla typer av stavning

    SvaraRadera