tisdag 17 juli 2012

Blandade känslor, PRIDE och 'lögner'

Tja tja bloggeeeeeeeen! (Ehm...) Ja, i alla fall, hej!

En blandning av massor av känslor är det nu. Rädsla, oro, glädje, pirr, ångest, lycka, stress, sorg, värmebölja, mättiplättinen, och så vidare. Har varit hemma hela dagen, bortsett från träning och besök på centrumparkeringen. Lika stirrig och rädd varje gång, men inget hände mer än att jag blev tokvarm och stressad. Annars har jag prickat av...
- Sång
- Bokskriveri
- Kontakta lite för planering
- Läsa bok
- Lite småsaker
... i schemat. För ja, jag har ett schema. Där jag skriver precis allt. Så, nu visste ni det, inget förvånar er längre. Galningen är framme, och nu för hon anteckningar i ett SCHEMA också!!! Ja, herregyyd, borde nog lägga in mig ändå. Heh... ehe.

Snart är det PRIDE! VAD jag ser fram emot det. Gjorde ett eget litet pride-armband, kan ni få se sen. Tänkte lägga upp bilder på två tavlor också, kreativa masminen. Fick en till Kate Bush skiva av pappa idag föresten! På tal om galningar. Jag har läst 50 sidor ur "den nionde insikten", ett boktips jag fick om andlighet. Väldigt intressant och det väcker många funderingar. Tänkte skriva lite mer om andlighet i bloggen snart, har en hel radda att skriva. Så blir det under etiketten "debatt" också, för jag har åsikter då det gäller det.

Imorgon ska jag eventuellt träffa både fina R över en fika, och sedan möta upp fina M och ha sleep-over. Det blir mycket kaffe, L-word och prat, som alltid! Ska bli två superbra dagar har jag bestämt.

Jag vet ju att det finns en del som läser här... Det känns väldigt läskigt (men sluta för Guds skull inte för det!!!) och jag undrar ofta vilka som sitter bakom skärmarna. Jag ska börja ställa en fråga lite då och då till er! Så jag får lite svar på min undran. Vi kan börja med, hm... Ska ni på PRIDE? Berätta gärna vad ni tänkt gå på och ge mig tips! Det blir i alla fall picknick med flatpatrullen, tjejfesten, paraden (hoppas jag!) och sen får vi se.

Tänkte köra en självhealing med någon sten idag, vi får se vilken det blir. Eventuellt rosenkvarts. Sedan tänkte jag läsa lite och sova!

Dagens låt...


Snygg är hon också. Som bara den. Mhm.

Tjingeling! <3 / Yasmine

-----------------------------------

Jag skickar all min styrka och kraft till dig fina vän, nu när du behöver den som mest. Det gör ont i mig, det smärtar och bryter itu, och allt jag kan är att se på. Det gör mig rädd. Men vi ska klara det, vi måste klara det, jag skulle inte stå ut om vi inte gjorde det. Kom ihåg att du är värdefull och väldigt älskad. Du har en stor plats i mitt hjärta. Jag räcker ut min hand, för nu ska vi gå mot ljuset. <3

/ Y

2 kommentarer:

  1. Japp, jag ska på pride (hoppas jag iaf), men jag har tyvärr inga tips att ge. Har bara varit där en gång förut och då såg jag inte så mycket, umgicks bara lite med några vänner ^^

    SvaraRadera
  2. Vilket stort vittnesbörd, jag är Torpey Clare och har varit gift, var nöjd med mitt äktenskap, inte förrän när min make började lyssna på skvaller om att jag inte var trogen mot våra äktenskapliga löften, jag försökte få honom att förstå att de var lögner, men han förlorade kärleken, förtroendet och förtroendet för oss. Så vi blev gnagande par och fyllde sedan för skilsmässa, senare blev vi separerade. år efter vår skilsmässa försökte jag leva ett normalt liv men jag kunde inte, så jag började en strävan efter att få tillbaka min man, då hänvisades jag till, BaBa ogbogo en stor och mycket andlig man som kastade en kärleksförtrollning på mig och fick min EX tillbaka till mig inom 48 timmar. med glädjen och lyckan i mig, släpper jag hans kontakt här för dem som har problem med äktenskap och äktenskap. greatbabaogbogotemple@gmail.com. Ta kontakt med honom, han är verkligen en stor och mäktig man. Hjälper också med att följa frågor ...
    (1) Stop Divorce (2) End Barrenness (3) Behöver andlig hjälp (4) Alla typer av stavning

    SvaraRadera