onsdag 20 februari 2013

Tillsvidare...

Istället för att skriva så mycket på bloggen idag, tänkte jag försöka lägga tid på fiktivt men verklighetsbaserat skrivande. Min bok väntar jag med ett litet tag till av personliga skäl, men min mamma gav mig en väldigt bra idé jag tänkte fullfölja. Blir jag nöjd kommer jag absolut lägga upp texten på bloggen snart.

Kortfattning: gårdagen och idag har spenderats hemma, har hunnit med lite småsaker men framförallt har jag hunnit vila. Gårdagen blev väldigt knepig, men jag orkar inte gå in för mycket på det. Behövde nog gråta och skrika lite, och jag lyckades till en viss gräns i alla fall. Måste träna på det där. Pratade länge med mamma om vissa saker, och det behövde nog komma ut. Mer kanske ni förstår i texten som kommer.

Så länge önskar jag er en superbra vecka!

Värme och kärlek, Yasmine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar