onsdag 19 december 2012

En timme innan jag åker...

Tjoo!

Om ungefär en timme ska jag bege mig till Stockholm för att träffa M3 och J, myskväll med film och prat. Ska bli super! Har lite lätt oro i kroppen, men nu ska jag fo-ku-se-ra på att slappna av och ha kul. Tankarna får jag ta sen. Ser fram emot att spendera morgondagen med M3 också, och så måste jag träna på föreläsningsarbetet till på fredag. Då ska jag nämligen träffa PK och redovisa halva föreläsningen. Liiite stressigt, men tränar jag mycket idag och imorgon ska det nog gå bra.

Igår var jag en sväng på teamet för att prata med K, sen spenderade jag kvällen med F. Jag lärde henne äta sushi, vilket gick skitbra (inte, haha) men jag var i alla fall mätt och belåten. Blink. Det blev julkortsutdelning under middagen, F fick ett ytterst normalt och vanligt kort i Svensson-anda. Jadå, tur att inte kortet glömdes kvar, då hade det kunnat gå illa. Jajemän. Efteråt kikade vi runt i lite affärer på stan och en bit ifrån, handlade in lite pyssel-prylar till julklappar, sen blev det stressigt. Vi pratade hela vägen till Vassunda där finaste mamma hämtade mig, sen bleva de lit' "kika dator" innan sängen åt upp mig. Sov gjorde jag rätt länge, men jäääääklar vilka drömmar jag drömde! Av cencur-skäl tänker jag inte berätta exakt vad, men obehagligt var det i alla fall. Resultat = ännu tröttare än kvällen innan. Men nu är jag relativt pigg och färdig för tjejkväll!

Bör träna lite innan jag åker, så jag får avsluta här. Återkommer imorgon!

Värme och kärlek, Ysmin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar