fredag 4 maj 2012

Riktigt bra, och riktigt billigt

Idag har varit en riktigt bra dag, mestadels. Färd till Uppsala halv nio på morgonen, för att först prata med K (psykolog). Eftersom hon varit borta hade vi mycket att prata om, och det kändes som ett riktigt bra samtal med en riktigt bra psykolog. Vi pratade om allt som hänt sen sist, friskhet, framsteg och relationer. Vi förstår varandra riktigt bra. Efteråt träffade jag en riktigt bra musikcoach som jag sjöng med. Vi sjöng lite från Joni Mitchell, Tori och Kate. Det börjar gå riktigt bra, det här med sången. Vi utvecklas hela tiden. Sedan en sväng till IKEA, fika och shopping på HM + Lindex. Köpte en tröja, en eyeliner och två ansiktsmasker (ja, intressenklubben antecknar). Köpte med oss riktigt bra jordgubbar hem, söta och goda.

Imorgon ska jag träffa en riktigt bra vän, M och jag ska tillsammans med två andra besöka KG (gayklubb) i Stockholm. Party all night, typ. Hoppas det blir en riktigt bra kväll, vi ska hem till henne efteråt då det är närmast. Ser fram emot det, bara lite nervös... Länge sen jag var ute. I perioder har jag bara tyckt det varit jobbigt att vara ute, inte känt att jag hör hemma där. Men jag vill verkligen släppa på kontrollen och försöka bara ha roligt. Tvången kommer bli en kamp, men jag ska klara det. Bara jag tillåter mig att falla ibland utan att förlora mig helt, kommer det gå... riktigt bra.

Nu ska jag, Alex och mamma hem till pappa och äta tacos. Färga håret ska jag göra (så det blir RIKTIGT BRA!!!1) och självklart se på högklackat (min nya favvo, ja). Full med livslust och ny kämparglöd ska hela mitt jäkla liv faktiskt bli riktigt bra! Alla fall kommer fortfarande vara fall, men en studs neråt för att upphoppet ska bli större.

Nu ska jag äta choklad, kolla på fråga-Olle och göra mig klar. Kanske gå till köket och tillbaka. Borsta håret skulle jag behöva. Behöver ni mer intressant info - kika min låsta blogg! www.jagäterchoklad10gångeromdagen.intressantinfo.se

Om ni inte kommer in, kolla er anslutning eller anta att det var ett billigt skämt.
(Eller besök willys.se, etcetc, osv)

Värme och kärlek, Yasmine

1 kommentar:

  1. Hoppas du går det riktigt riktigt kul i kväll. kram

    SvaraRadera