tisdag 15 maj 2012

Borta tills på söndag!

Många glädjeämnen idag. Ska strax sova så jag skriver lite kort.

Träning på morgonen, till manikyristen för mammas naglar, med oss hem ett paket från odiumclothing, sol, kaffe, dusch, klädprovning, fina telefonsamtal, hämta Alex, till musikaffärn - nu har jag en mikrofon! Den funkar inte än (...) men det ska den allt göra när jag är färdig med den. Hähä. All teknik, suck.

Foto: korsetten och jag, vi är goda vänner, tralalaaa


Imorgon kommer M hit, ska bli så underbart!! <3 Äntligen! Vi får väl försöka trixa lite med micken, för funka ska den. En superbra tid ska vi ha i alla fall, mycket sol, prat och promenader! Nu ska jag lägga mig och sova, imorgon ska vi först träna och på psykologsamtal, innan vi ska till Uppsala stad och hämta upp M.

Har en lång lista på ämnen jag har att skriva om sen, men några dagar får ni vänta.

Ha det underbart, det ska jag ha! Ljus&kärlek, Yasmine

Foto: sminkning by moi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar