onsdag 23 maj 2012

Ångest och intressanta näsor

Lägger in ett litet snabbt inlägg, innan jag ska sova. Till Uppsala idag, prat med K i en timme om lite smått och gott sen begav vi oss till IKEA (stammisar......) för att fika och inhandla lite till Alleballes rum. På kvällen har jag  målat då plötslig oförhindrad ångest uppstod i mitt lilla alerta huvud (...) och då badade jag i en halvtimme. I slutet av maj, hett vatten och torktumlaren på, och mitt lilla alerta huvud blev istället fyllt med värk, så nu tänkte jag sova.

Väldigt intressant inlägg måste jag säga. Varje ord av högsta kvalitet, ja, tror aldrig jag haft så mycket fantasi då jag skrivit förut. Helt otroligt. Fler såna inlägg tack.

Foto: Ey, ja e en kanin

Om ni nu av någon anledning har supermegasyn och kan se vad jag har i näsan är den en piercing och inget annat.

Godnatt!

Det där var ju jätteroligt skrivet. En sådan lustig bild och allt jag trodde ni brydde er om var innehållet i min näsa. Ibland får jag allt till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar