måndag 30 april 2012

Trevlig valborg!

Önskar er alla en trevlig valborg!

Idag ska jag och M fira valborg med middag och brasa inne i stan. Får se vad som händer där. Förra året var jag i Uppsala minns jag, var väl inte direkt nykter - men det ska jag vara i år! Mycket som händer inne i stan i sommar, gayklubbar höger och vänster och jag ska faktiskt se till att få en riktigt bra sommar med mycket sånt. Nu tar livet över!

En promenad och en dusch, lite smink och tvångsritualer sen ska jag åka. Och jag får låta mig falla om jag så gör, men främst ska jag ignorera alla demoner kors och tvärs och försöka släppa. Släppa taget om kontrollen, jag försöker inse att den inte är så viktig längre. Ordet perfekt klingar inte lika vackert i mina öron, finns det något mer tråkigt än perfekt? Kan inte förstå att jag just sade det där.

Foto: från en av mina SHEDO-veckor, 2011
Får börja ta och göra mig klar! Valborgsljus och kärlek, Yasmine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar