lördag 21 april 2012

Slänger in ett litet inlägg!



Jaså minsann, för 20 år sedan såg denna fröken löken sin första solskensglimt mellan gardinerna på akademiska! Om de nu hade gardiner. Brukar inte befinna sig sådant på sjukhus, ack du milde.

Det första jag gjorde imorse var att besöka maggan (systembolaget, gammalt ord, reds. anm.) och sitter nu inklämd mellan 50 olika sorters starksprit. Mitt i min fulla dimma ljuger jag också, och i själva verket har jag druckit alkoholfri cider hela dagen, ätit exakt 5 bitar rulltårta, vanlig tårta och vegetarisk smörgåstårta.

(Tåååarta)

Moster, kusiner, far- och morföräldrar, Ewa och farbror kom med kärlek och fina presenter! Det blir att visa lite av det imorgon + bilder av dagen. Har faktiskt haft en riktigt bra dag. Då gästerna skulle gå hamnade jag i något apatiskt läge i två sekunder, men det försvann och nu mår jag bra.

Jag överlever, lever och lever gott - sjukdom och fan och hans helvete kan dra sig till värmen och kvar står jag...

... och min sprit från maggan.

Värme och kärlek och födelsedagsglitter från Yasmine!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar