måndag 23 april 2012

Fniss.

Igår då jag mediterade blev det lite festligheter på andra sidan, för att fira min b-day. Jag kände hur jag sakta uppfylldes med glädje, kroppen började röra på sig rytmiskt och inspirationen flödade. Änglamorbror berättade att de renat och förstärkt mitt halschakra, och sade att det kommer ge mig kreativ glädje i framtiden, allra starkast i en vecka. Idag har jag inte haft någon inspiration alls, men vet sedan tidigare gånger att det är ett steg bak två steg fram. Så jag ser fram emot att skriva mycket.

Imorgon ska jag träffa E och fika någonstans, ska blir jätteroligt! Annars har jag läst en del idag, skrivit och tagit ett bad med mina födelsedagsbadbomber......... mykt rööligt. Så nu är jag len och mör (typ).

Apropå rolig (*blinkblink*) - HÖGKLACKAT! med stora bokstäver. En humorserie på SVT som en annan E visade för mig, typiskt vår humor. Lite morbid, lite mörk, lite grov, lite Yasmine, lite röölig.

Här har vi de tre delar som gått;
1
2
3

Så, skratta lite nu. Helkyyl.

Favorit i repris:


Ja....... eller nej.

Värme och fniss, Yasmine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar