måndag 27 augusti 2012

Titt i traumalådan

Tränade på morgonen, stånk-fia var där, suck. Ekar ju i hela byggnaden. Ställ gärna följdfrågor, det är ett väldigt fascinerande ämne. Typ.

I alla fall, sen åkte vi hem och drack lite kaffe för att sedan bära av till Uppsala och samtal med K. Vi pratade om de dagar som varit, den här lilla frågan "vem är jag egentligen?" och hur jag funnit mig själv till sist. Sedan blev det att kika i traumalådan och plocka upp tre pappersbitar med text från förr. Små diskussioner och faktiskt skratt kring dessa objekt - sedan rev jag dem i tusen bitar och slängde bort. Snart kommer den riktigt hårda terapin, och det gäller bara att bita ihop.

Efteråt blev det att handla på ICA maxi, och hemma har jag skrivit 3 sidor på boken och pysslat med smycken. Har köpt den nya fjäääääderlätta mascaran från maybelline, så imorgon får vi se hur den fungerar. Annars ska jag in till musiken imorgon, och pyssla klart när jag kommer hem. Blir nog mycket skrivande också.

Har mycket att skriva egentligen, tänkte påbörja lite andliga inlägg men först måste jag sova. Får försöka sova ut till imorgon.

*dunderkram*

1 kommentar:

  1. Hej på dig :)
    vad härligt att du i dag kan skratta åt sådant som tidigare varit så jobbigt är ju ett tydligt tecken!! på att allting går åt rätt håll :)))
    Ha en strålande fin dag och må så gott :)))
    Varma kramar till dig <3
    Nisse

    SvaraRadera