fredag 3 augusti 2012

LÄS INTE INLÄGGET! Ni kommer hamna i totaly rage


Idag blev det träning på morgonen, två varv och mycket blod, svett och tårar. I alla fall svett, iasch. Iasch, det var ett nytt uttryck. Jag känner annars för att slå den som kom på det först med en lång pinne! Usch, sno uttryck sådär, inte snällt. Eeeh, i alla fall. Vi tränade (nämnde jag det?), jag och min pappa brukar diskutera såna här saker. Inte träning alltså, utan då man pratar utan att komma till sak. "I torsdags var jag på... eller vänta, var det i torsdags? Det kanske var i onsdags... hm... tors, tors, tors, nä det var i tordags! Vi var på bio... vänta, det kanske var fredags...", ungefär PRECIS som jag gör nu. Eller gör jag det? nönönö.

Sorry, dålig humor.

Vi tränade, nu har jag sagt det, klart med det, punkt slut. Vi tränade... alltså... ja, vi tränade!!!!!! och sen åkte vi hem och duschade, klart för detta inlägg, ciao!

Nej nu driver jag. Usch vad jobbig jag blev. Hälften kommer säkert sluta läsa min blogg. Ni kommer missa mycket, för imorgon tänker jag bestämt inte vara jobbig! Imorgon ska jag på pride... eller vänta, PRIDE heter det, med stora bokstäver, och hör sen...

/ tröttjej_92

Vi tränade, åkte hem och duschade och sedan åt vi morotkaka. Den var god.

Jag har sjungit, kikat på TV (projekt runway och topmodel, yaay) och fotat. Och hakat upp mig på att mamma sade  "men vi har ju tagit kort på dig" så jag kände mig egocentrisk och självgod (mamma vet resten, ond cirkel osv) men det blev inga klipp i min väna arm för det, utan att jag hakade upp mig lite till och skämtade om det. Typ. Bra med galghumor! Kommer man långt på.

På kvällen kikade jag på film, systrar i jeans, och åt chips! Ano la rexia kan ta sig i baken, för nu äter jag chips hur mycket jag vill. Fast det var inte särskilt gott, så det blev mest rebelliskt mot ätstörningeeeeen. Eheh.

Imorgon ska jag åka in till schtaden klockan 1, och kika på paraden med M3 och två pojkar. Sedan blir det att lämna packning hos pojkarna, äta middag och kila på debaser och stargaydisco eller vad det nu hette. Och slutligen efterfest! Känner mig fortfarande rätt normal. Ska bli superkul och jag ber er hålla tummarna att jag klarar hela kvällen! I will, det kan ni ge er på.

Nu blir det meditation och lite te, sen sova och vila inför imorgon.

Kärlek, Yasmine

Ps. smart trick att skriva "läs inte inlägget", nu kommer detta inlägg få mest läsare, JAG ÄR SÅ BRA PÅ ATT FÅNGA UPPMÄRSAMHET, wohoooooooooooooo osv.

Ds.

1 kommentar:

  1. Ja Yasmine du är verkligen!! duktig på att fånga uppmärksamhet :))) Och det beror endast på att du är så himla intressant och kul att läsa :))) och du är så duktig på att skriva :) Jag är lite avis på dig ;) Vill oxå kunna formulera mig på det viset :) .
    Varma kramar till dig :)
    Nisse

    SvaraRadera