onsdag 15 augusti 2012

One day ~



Fullspäckat schema den kommande veckan. Musik + A på fredag, musik + F på måndag, E i Stockholm på tisdag, S på onsdag och sen åker mor min på fredagen. De andra dagarna måste jag ta itu med lite hemma, boken, sången, smycken, målandet och meditera. Startar imorgon.

Idag var det dags för planering och nu är det mer eller mindre klart! Satt ute en stund och försökte i min desperation att få lite sista färg, sen kom en geting, och jag stack. Fattar ni... stack... geting... haha... ha, inte det, nehej då. M1 ringde vid fyra och då gick jag till bussen och åkte till Hemköp, där jag gick den sista vägen och mötte M1. Var så roligt att få se henne igen, var ett tag sen. Det är en utdränerande handling att ta sig den vägen, men jag gjorde det. Två gånger. Mellan de gångerna kikade jag och M1 på klipp på hennes dator, pratade, åt och fikade. Tack för dagen vännen! <3

Mer än att komma hem och äta har jag egentligen inte gjort. Fick med mig hennes fina tavla hem, ska sätta upp den snart, tillsammans med min älvklocka jag fick i julklapp.

Väggklocka - Blå Fe och Enhörning

Lägger upp lite kreativitet här snart! Fick även tipset att starta en smink-deviantart, tyckte M1 jag skulle göra. Skulle vara roligt att leka loss lite med sminket och skapa, som jag alltid gjorde förut.


Nu blir det sova på en gång, blir upp tidigt för träning imorgon! Och så börjar skolorna för Alex del.

---------------------------------------

Jag är jävligt arg på dig ibland ska du veta.
Och det kommer du få veta.
Men du kommer också få veta att ilskan för mig framåt.
Jag tar varje steg framåt för dig.
Mot dig.
Det handlar om att betala tillbaka.
På det ljusaste viset.

~One dayI'm gonna forget your nameAnd one sweet dayYou're gonna drown in my lost pain~

 

1 kommentar:

  1. Hej fina Yasmine :)
    Jag fattade den där med getingen och att det var du som stack!! haha den var bra :)
    Vad duktig du är på att sminka dig och vad fint det blir :) du är riktigt konstnärlig av dig :)
    Ha det så fint nu och var rädd om dig!!
    Varma kramar från mig till dig :) <3
    Nisse

    SvaraRadera