torsdag 23 augusti 2012

Sovelisova

Hinner bara skriva ytterst kort. Träffade finaste S igår, väntade vid mammas frisör och gick och mötte upp henne, sen åkte vi hem. Vi sjöng karaoke, pratade, fikade och hade det trevligt, dock kunde vi inte ta en promenad på grund av min höft. Tränade både idag och igår trots det, igår gjorde det saken värre och idag det bättre. Idag har jag tagit det lugnt. Tränat, städat, pratat med mamma som åker till Göteborg imorgon och somnat några gånger. Zzzz...

Ska kika klart på en film och sedan sova ut lite. Imorgon kommer M3 och på lördag ska jag träffa N - trevligttrevligt, så jag hinner inte skriva här förrän på söndag. Det var väl typ det jag ville meddela.

Godnatt!

Ljus, Yasmine

1 kommentar:

  1. Hej goa Yasmine :)
    Jag önskar dig en fin och trevlig helg med kärlek och värme :)
    Kram <3
    Nisse

    SvaraRadera