måndag 20 augusti 2012

Kort inlägg - underbar dag och 1000 hav

Hinner inte skriva mycket alls då jag måste i säng, upp tidigt imorgon. Det får bli ett "på språng" inlägg!

Musikgrupp idag först, vi körde några gamla låtar och en ny. Det var superroligt att träffa alla, blev mycket prat och många skratt - och sång förstås! Sen hämtade F mig vid teamet och körde oss hem till henne, efter att ha hämtat upp lite barn på dagis. Vi har haft det underbart, först massor av prat medan F's egengjorda paj blev klar i ugnen. Mat, glass - och smyckestillverkning! Hann inte göra klart, men får ordna det hemma. Skrattade så jag höll på att göra på mig några gånger, ursäkta informationen. Halv nio var jag hemma, vi hälsade på papps och sen har jag bara ätit och kikat facebook. Pratat med M3 också förstås. Sitter och kikar på "project accessory" nu.

Huset sover, borde jag också göra.

Dagens låt:



These tears I've cried
I've cried a thousand oceans

And if it seems
I'm floating in the darkness


Well I can't believe that I would keepKeep you from flyingAnd I would cry a thousand moreIf that's what it takes to sail you homeSail you home, sail you home
SailSail you home

Värme och kärlek, Yasmine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar