torsdag 30 maj 2013

Stockholm med älskade b-day-killen <3
(Gick inte att skriva en rubrik där uppe idag)

Har bestämt mig för att somna lite tidigare ikväll, men ett litet inlägg hinner jag allt med!

Tisdag och onsdag såg rätt liknande ut. Har svarat på mejl, läst mina nya böcker, promenerat, tränat, försökt skriva men bestämt mig för att skjuta upp det lite, tagit det lugnt och fixat viktigheter inför de kommande dagarna. På lördag ska jag och några vänner fira min födelsedag (från april) genom att äta middag, prata, skratta, ha kul, åka till Stockholm och kanske festa  lite smått, helt enkelt! Ska bli superroligt, även om inte alla kunde komma.

Idag har jag firat min älskade pojkvän i Stockholm. Skulle till M3 efteråt men det blev inställt, så det blev lite extra tid med finaste F istället. Vi kilade runt i stan och uträttade lite ärenden, sedan slog vi oss ned på ett café/matställe för att prata, skratta, mysa och äta i flera timmar. Supermysigt, älskar att spendera tid med honom, helst hur mycket som helst. Är alltid så trygg och tillfreds i hans närvaro. Delade ut lite presenter, fick massor av kramar och pussar och tack, och så tog vi lite kort och myste ännu mer innan jag skulle ta tåget hem.

Älskade F, grattis på din dag! Du är fantastisk vet du, den underbaraste killen jag någonsin mött och antagligen någonsin kommer att möta. Du är KÄRLEK för mig, finns inga ord för hur mycket du betyder för mig! <3 *överöser med pussar och kramar*

Nu ska jag somna nöjd med ett leende efter en underbar dag med en underbar människa, imorgon blir det sång på morgonen och fika med A, aaawesome!

Ni får en bild på F innan jag ska sova, ljus och kärlek till mina kära bloggläsare!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar