måndag 13 maj 2013

Nu får det bli en "på språng"-etikett!

Ja, bland kategorierna alltså, ska nämligen iväg om någon timme, och bör hinna äta och packa klart.

Har återhämtat mig relativt bra under helgen. Har blivit ett par promenader, lite vilande, mycket sms-skickande och en del TV-tittande. Och nu äntligen är jag tillräckligt bra för att påbörja mitt friska liv igen, och ska efter en vecka kila över till min älskade pojk i Uppsala - snacka om en vecka av längtan. Hoppar dock över musiken idag, tills min röst är helt återställd.

Våren är här, går snart över i sommar och jag njuter av värmen och ljuset. Känns verkligen som man kommer till liv igen. Och mitt förflutna gnager inte lika hårt.

Nu blir det en räksallad för mig och min mamma!

Vi hörs eventuellt imorgon, ta hand om er så länge.

Ljus & kärlek, Yasmine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar