fredag 24 maj 2013

Litet blogginläggish!

Hallooooj!

Lugn dag igår, gjorde lite smånytta i alla fall. Kikade på saker att beställa, slösus I am! Men har faktiskt fått min första lön nu, för föreläsningen i april *yaay*

Idag var jag till Uppsala för att sjunga, gick bra, vi försökte arbeta med och utveckla min pitch-förmåga! Det var superroligt, och givande. Sjöng "ride", "breathe no more" och "paparazzi". Efteråt kilade jag till stan och träffade A för en lunch/fika inne i stan. Hur mysigt som helst, var år och dar sedan vi träffades. Vi pratade, skrattade som fasen, jag åt lite grekisk linssoppa (gott!) sen gick vi till New Yorker, för att jag skulle lämna tillbaks en grej. Åkte hem med mamma som var i stan, och så somnade jag i bilen. Har gjort lite skoj sen jag kom hem, kikat på böcker och beställt lite. Fikat, promenerat, aktat mig för harkrankar (ni skulle hört mega-vrålet igår alltså), skrivit på mitt anonyma projekt och smsat. Ska strax kika på modern family och packa inför imorgon.

För imorgon ska jag till F, vi ska fira vår månadsdag! :D <3 Det blir mycket mys, så får vi fundera ut något speciellt att fira med. Längtar ihjäl mig, har saknat den grabben! Kär och galen, hehe.

Skriver på söndag igen om jag hinner, vi ska fira min lillebror då. Han fyller 14 (!!!) på måndag, så det blir släktfika för fulla muggar.

Ha det bäst kära bloggisar!

Kramar och pyssar, Yasmineaauus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar