måndag 24 september 2012

På språng! / lite ord innan jag åker bort, en rädsla som ska försvinna och lite... död. Uh :(

Tänkte bara smyga in ett litet på språng-inlägg, så här innan den spännande morgondagen. Träffade F igår, till idag - magmuskler nästa! Vi hade alltså väldigt roligt, vår humor alltså. (Ovala ringar, HAHAHA, internt skämt, etc). F skjutsade mig till teamet och så träffade jag K och gick på musikgrupp. Samtalet med K var behövligt, har varit vettskrämd de senaste dagarna. Men jag vet vad det beror på, så det är en lättnad. När allt går så bra och LIVET är tillbaka, måste det finnas en hake. Så känns det. Och så mår jag dåligt. Men som K sade; jag måste SLÄPPA, inse att jag får må dåligt. Alltid denna fasad, ibland måste man släppa och rida ut stormen. Det har jag försökt göra, och nu känns det bättre.

Imorgon ska jag till Stockholm för utbildning, föreläsningsutbildning. Det känns läskigt, nervöst, spännande, roligt och underbart på samma gång. Vet ju inte alls hur det kommer gå, men jag har bestämt mig för att bara "go with the flow" och njuta, känna på lite självständighet. Tisdag-torsdag ska jag vara borta, berättar mer på torsdag!

Nu fick jag tvång om att jag borde skriva mer....... men det hinner jag inte, släpp nu, gö' with'a flö'. Nu ska de sista tvångstankarna kastas i en kompost, hur rädd jag än blir. Vi klarar det!

Tänkte skriva något mer men... eh, jag väntar med det, hinner inte tänka ut hur mycket jag borde skriva av det. "Ironiskt" kan jag i alla fall få ur mig, för det är det, fniss.

----------------------

2009 hade jag en heterofantasi i form av en kille som var med i idol. Han sjöng fantastiskt och var allmänt charmig. Nu är han död, antagligen tog han sitt liv. På något sätt berörde det mig verkligen, och det gjorde inte den olustiga känslan bättre. Rest in peace, Nicklas Hocker. Det borde inte få hända.

Värme och kärlek, Yasmine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar