söndag 2 september 2012

På färd till trevligheter i vår trevliga VOLVO

Skriver ett litet inlägg innan jag lägger mig för natten.

Idag åkte familjen Ejner Lind in till storstan (jaaaaaaaa, vadååååraaa) med vår gröna, dammiga, smutsiga, ganska rena, lilla, välskötta VOLVO (för fler adjektiv, leta i vårat garage. Eller vänta, vi har ju inget garage hahahahaaaaaaaaaaa, parkering då).... alltså, kontentan var att vi åkte in till stan. Jag träffade fina N på Coffehouse by George, vi fikade i lite mer än två timmar. Tack för pratstunden söt! <3 Och så mötte jag upp familjen Ejner Lind utan volvon, utanför filmstaden för bio. Vi såg hrm, totall recall, jag älskar ju action- äventyrsfilmer som ni nog vet.....................

ÖÖööÖÖhhh...

 ............ NAAT. Men jag överlevde. Nu är jag hemma och tänkte skriva klart en grej innan jag alldeles strax ska sova. Har i alla fall haft en superbra dag, fick lite vägledning av änglamorbror i stan idag, då jag inte hittade. Det blev en fascinerande upplevelse, då jag aldrig hittat annars. Igår fick jag mig en liten rening också, en sån jag gjorde i vintras och i våras för att släppa det negativa måendet, i rättan tid då jag bara hann känna av negativiteten i två dagar. Inte farligt mycket, men det var som sagt i tid. Imorgon ska jag träffa K och gå på musikgrupp. Mycket trevligt!

Nattinatt och kärlek, Yasmine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar