söndag 30 september 2012

Min egen låt - snark när jag vaknar

Snark när jag vaknar, snark när jag klär på dom-dom
Snark när jag saknar, snark när jag går ut för att gå dom-dom
Snark när jag äter, snark när jag borstar mina tänder *går upp i falsett*
Snark när jag gråter, snark när vindarna vänder *ned i möll*

Jag är trött, men inte sämre för det *repetera*
Jag vill sova, mina ögon vill ej se dom-dom

Självbiografisk låt, tagen ur mitt innersta väsen. Den betyder väldigt mycket för mig, jag skrev den när jag mådde som sämst (läs: var som tröttast, Zzzz...), och påminner mig om att ALLTID tänka att det blir bättre! Andas, håll ögonen öppna, så blir man tillslut piggare. Det budskapet vill jag sprida!

HALLELUJAH!!!

-------------------------

Har typ sovit kanske lite smått, jaaaaaaa, faaaaaaktiskt hela dagen. För jag är så trött, stackars mig, cutelicut. Nej förlåt, kanske ska vi bli lite allvarliga här????? KOMMENTERA OM DU HAR NÅGOT ATT SÄGA OM SAKEN! Skriv under med namn, telefonnummer, adress och djurart. Förövrigt har jag hunnit se på X-faktor, pratat med F, tagit en dusch och ätit mat. Produktiv dag, men hey, jag behöver faktiskt ta det lugnt också. Känns som att det blir en bra förberedelse för behandlingen imorgon.

Lite nervös är man, men det ska gå bra. Efteråt - musikgrupp och ännu mer vila.

Nu ska jag sova. 

Favoriter i repris

Godnatt! 

Ljus, Yasmine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar