fredag 14 september 2012

Ibland har man inte så mycket att skriva

Det bleva inge' M3 idag då det kom förhinder, däremot träffade jag F. Papps skjutsade mig till teamet imorse, klockan 10 hade jag sånglektion med MusikD. Vi övade på min egna låt + en Evanescence-låt. Det gick faktiskt väldigt bra, vi provade att sänka ett tonläge så jag fick mer power i rösten. Han brukar tala om huvudklang och bröstklang. Efteråt hämtade F upp mig, vi åt lunch (sallateeeeeee') på boländerna och fikade på IKEA efteråt. Sen åkte vi hem till henne och pratade, drack kaffe och ordnade i hennes smyckestillverkningslåda. Blev många härliga skratt och massa prat. Tack fina du!

Vid middag kom jag hem, och har skrivit, duschat och kikat på topmodel sen dess. Det går framåt med boken, snart 70 A4sidor. Känns jäkligt bra. Har fått uppgifter från (h)järnkoll om resan och utbildningen, ska bli väldigt roligt och intressant. Känns som det är stora saker på G, och jag njuter av varje sekund. Om några månader är jag utbildad föreläsare.

Idag har jag inte så mycket mer att skriva, imorgon  får det bli lite andligt och debatterande i bloggen, ni får följa mig då!

Ljus&kärlek från mig

Ps. ännu mer irritation, man skriver INTE öppet om att man ska ta livet av sig enligt mig, där pekade jag inte ut någon... inte öppet i alla fall. Ds.

:@

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar