onsdag 19 september 2012

*fniss* roliga tider *fniss* och så lite *GAPFLABB*

Jaova'e rokilatomooooooo'sasasasa. Det var på något språk jag inte kände till. Tror inte språket ens finns. Mystiskt.

I alla fall, nu är det onsdag kväll, det var väl typ det meningen kan tänkas betyda. Att det är onsdag. Hemkommen från A, sedan ett ex antal timmar tillbaka, åh gissa om jag haft det roligt. Igår fixade jag mina naglar, nytt ställe, billigare och vitare tippar. Sen om det var bättre är ju en annan fråga, det får vi la se när tiden utvisar. Efteråt åkte jag och mamsen till simhallen och simmade 22 längder, det var skönt. Dusch och igenom regnet (ja, det REGNADE, med stora jävla blaffiga bokstäver), sen tog jag bussen till Uppsala. Mötte upp A, vi skrattade igenom hela vägen hem. Köpte lite mat, och så blev det prat och bussresa till hennes lägenhet. Vi gick in i köket och åt, satte oss ned, och sen satt vi där och skrattade lite till i ungefär 6 timmar. Vi har alltid lika roligt och har samma sjuka humor. Det blev talking non stop tills klockan var halv tolv, då gick vi till sängen och pratade en timma till. Sen sov vi, och då var jag trött, oh ja.

På morgonen hade vi först väldigt bråttom, men sen fick vi mindre bråttom. Jag åkte i alla fall från stan vid tjugo i ett, fick åka lyxbuss med två våningar. Feg som jag är slog jag mig ned på den nedersta (*här kommer jag och är tråkig, falsett, aaaaaaaaaaaah*), men det var kul ändå....

hehe

Halv två åkte jag bil med mor min från Övergran till Skokloster, Idiotbyn närmare sagt. Vet faktiskt inte vad jag gjort, jo skrivit i SHEDO, fikat, pratat med galningen (mama) och kikat på X faktor på datorn.

Bara för att jag avskyr romantiserande av mediciner tänker jag vandra mot strömmen och säga på allvar att NU, mina herrar ska vi påbörja en avslutning av mina mediciner. Mitt mål, som jag kommer nå (ingen tvekan) är att ta bort alla, en efter en. Jag ska bevisa befolkningen att man - normalstörd som överstörd - inte nödvändigtvis måste ha mediciner. Amen.

Rolig helg att se fram emot har jag! Imorgon är det blankt, men fredag musik + K på teamet, lördag L och söndag-måndag F. HäääääääääääärlIIgGGa tider!

Lägger in en låt som avslutning:


Värme och kärlek, Yasmine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar