måndag 17 september 2012

När Yasmine blir hungrig svimmmmmmmar hon nästan

Dagen har varit lite rörelirörig, så att säga. Tränade på morgonen, hm, ja, inte så mycket mer ska sägas om det, åkte in till Uppsala schtad för att träffa fina S. Vi promenerade till teamet och pratade, sen smög vi in och snyltade kaffe av D. Två timmar satt vi och snackade om lite allt möjligt, och jag blev alltmer snurr i huvudet. Kom på att jag inte ätit sen... halv sju. Så fortsatte dagen med musikgrupp, vi sjöng lite gamla låtar, tränade på stämmor (alltid lika roligt <3) och hm, ja, inte så mycket mer ska sägas om det heller.

...

När jag väntat en kvart på K flög jag ner en bit och väste "K, jag måste äta, jag svimmmmmmmmmmmmar snart" och var lite lagom dramatisk (eller inte, men i alla fall) och fick en knäckemacka som hjälpte lite. Vi pratade i en timme om (h)järnkoll, min fasad jag måste släppa på lite, om min tid på grundskolan och på BUP. Ja, det blev en del lite tyngre prat, men det kändes bra. Dock glömde jag hälften av allt jag skulle prata om, men vi ska ses igen på fredag.

Hemma pratade jag med M3 och F, under samtalet med F skrattade jag så jag grät utan större anledning (if u' no' whatAmeeeean' ;) ;) osv), ja F tror säkert att jag har någon form av mildare störning, men lite normalstörda är vi alla, hähähähähä...he. Ifall du läser det här F ska du veta att min hjärna ser precis likadan ut som alla andras, kanske lite mer substans åt höger bara. Ursäkta, tråkig humor, måste ju fylla ut lö blogg.

Förövrigt hade jag det bättre än igår, healingen hjälpte, yaay! Lite småsaker i vägen bara.

Veckan blir trevlig, ska sova hos A imorgon, kanske träffa L på fredag eller lördag, och så har vi F på söndag-måndag. Men som jag och K också pratade om - jag måste ta det lugnt! Så det ska jag göra. Ikväll blir det fokus på SHEDO vilket jag inte tänkte på igår, så det andra får komma lite allteftersom. Har en del jag länge velat skriva om åt det andliga hållet, men det måste finnas tid så det blir bra.

Följ med mig till SHEDO så länge...

---------------------------

Ysch så jobbigt, vad ska man göra? Säg nej nu Yasmine, säg nej, man måste lära sig säga nej. Men varför ska det vara så JÄÄKLA svårt att säga nej? Måste säga nej, nejnejnej.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar