onsdag 27 juni 2012

Oerhört trevlig dag! / man måste se bakåt ibland, men inte alltid

Nu är det kväll, och F har åkt! Vi hade en väldigt härlig dag med mycket prat, fika och skratt. Vi har alltid så roligt, och kan även prata allvarligare. Tack fina F för en underbar dag! <3

Foto: av finaF, Skokloster slott

(Jag vet du läser *blink*)

Vi åkte direkt till Skoklosterslott och fikade på ett café. Det blev kladdkakemuffins och kaffe. Massor av prat, sen drog vi vidare till slottet och kikade. Väl hemma fick hon healing, och jag lär mig så mycket varje gång. Alltid lika givande, och jag tycker om det så mycket. Vi pysslade sen med halsband, lägger upp bild imorgon! Blev ett PRIDE-armband, färger och kvinnosymboler. Nu är det pyssla som gäller! Så oerhört roligt och helande. Mat, film och ännu mer skratt. Har mått väldigt bra hela dagen, bara lite ont i huvudet på kvällen. Ser så mycket fram emot allt.

Imorgon blir en ledig dag. Träning på morgonen och mycket skrivande, antagligen. Ska bli härligt. Blir nog lite självbiografiskt, och den där tävlingen. På fredag är det SÅNG! Och sen över till M och eventuellt E. Rolig helg, hoppas jag orkar.

Har klarat så oerhört mycket på senaste, många segrar och jag är faktiskt stolt. Att även jag kan. Att även jag får. För jag får också må bra, jag är också värd det. Måste verkligen få in det i huvudet - jag är inte jordens negativa mittpunkt, och har samma rättigheter och privilegier som alla andra.

----------------------------------------

Vad händer om du alltid ser bakåt? Tänk att du cyklar. Du hamnar i diket.
- Ssk P på avdelning 121


Tänkvärt! Men ibland är det nödvändigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar