måndag 19 november 2012

Privat humor och lite snack om helgen

Ja men se! Här var hon igen! OTROLIGT!!!

I alla fall, har inte hunnit skriva så mycket i helgen, har varit rätt fullt upp. I lördags kilade papps och jag hem till farmor och farfar för att fika och prata (och föreläsa). Var hungrig som en get, och åt lite mackor (intressant info, etc), sedan drack vi kaffe och pratade i flera timmar. Berättade om utbildningen, privata angeläääägenheter och allmänt om livet. För er som nu var intresserade. Resten är

- hemlighetsstämplat -

Jag och min familj är väldigt privata. VÄLDIGT. Privata. Folk vet knappt var vi bor.

För att förtydliga lite innan detta släpps som ett inlägg, har jag tagit lärdom om utbildningens information om sociala medier. ALLT syns. ALLT. En gång på internet, alltid på internet och så vidare.

Det var alltså ett skämt det här med familjen privat. För er som inte förstod. Ett skämt.

Jag har konstig humor.

NU FORTSÄTTER VI! Neeeeeeeeeeeext.

*smart utfyllnad*

När vi bestämt tid med M3, hann jag föreläsa och bli filmad av farfar. De gav mig feedback och tyckte det var bra (hoppas jag, uppfattade det så i alla fall), och vid ja-vad-fan-nu-klockan-än-var, åkte jag och papps till Bro. Vi pratade igenom föreläsningen på vägen och jag fick bra konstruktiv kritik. Så nu ska jag öva på att få ihop en mer naturlig början!

Vid Bro hämtade vi upp M3, och åkte hem till mig. Lagade mat och såg på L-word hela kvällen, inklusive väldigt mycket snack som vanligt. Så mycket bättre, såg vi på också, Magnus Uggla är ju min barndomsidol. Har ett minne från min typ 5-års (?) dag, då jag dansar i vardagsrummet till hans speciella texter. Förstod nog inte hälften, men jag sjöng med i alla fall.

På söndagen hann vi vakna, äta, göra oss i ordning och se lite till på L-word (sista säsongen ever!!!), innan M3 skulle hem. Jag tog det mest lugnt resten av dagen, åt middag med pappa på kvällen och kikade på Beck. Idag tränade vi på morgonen och åkte till Uppsala (teamet) för musikgrupp och ännu mer musikgrupp. Gick faktiskt jäkligt bra idag och vi hade riktigt roligt. Pratade med A som jag ska träffa i helgen! Efter att jag kommit hem och ätit, har jag mest suttit här och kollat på TV. Pratade med F nyss!

Det har varit en väldigt bra dag, och jag är glad. Gårdagen var lite sämre, kände mig allmänt olustig och nere, men det ger bättre kontraster när det blir bättre, så det så! *positivt tänkande, hurthurt* Imorgon får det bli en hemma dag, gör nog lite smycken och skriver på boken. Det behövs såna dagar.

Nu ska jag sova! Kärlek, Yasmine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar