lördag 10 november 2012

Först gjorde jag det här och sen gjorde jag det här och sen gjorde jag...

Hali halå!

Strax börjar "så mycket bättre" men några rader hinner jag allt skriva. Åkte till Uppsala igår, först för att sjunga. Det gick faktiskt bra, vi hann med rätt många låtar. Nästa vecka är det utbildning på fredagen, så jag hann säga att det tyvärr får bli blankt med musiken då. Efter musiken åkte jag till Uppsala för att träffa S ett tag. Vi gick en liten promenad och åt sushi, samtidigt som vi pratade. Efter ett par timmar tog jag bussen till A. Vi drack kaffe och pratade tills vi plötsligt kom på att klockan var fyra, och sista bussen hem gick kvart över fem. Men vi hann till sista! Åkte direktbuss hem och skrattade ungefär hela vägen. fniss. Vi är ju ganska bra på det, så att säga. Lite blickar hit och dit på bussen av passagerarna, men vad gör det om hundra år?

Väl hemma var vi hungriga, åt mat och satt sedan flera timmar i mitt rum och pratade. Det blev en bra pratstund om en del jobbiga ämnen, men jag tror det var bra att få ur sig allt. Tack finaste A för ditt stöd i mitt liv <3 Missade halva X-faktor men hann se Isak, dah man, som tur var. Bra som alltid. Vi pratade, skrattade och såg på TV till halv tolv, då vi kröp till kojs. För att lägga sig så tidigt var vi uppe sent idag, men vi hann prata och se på film innan A tog bussen hem. Vi såg en film om en pojke med uppenbar asperber som försökte hantera sin pappas död, supermysig. Inte för att det lät särskilt mysigt, but oh it was.

SERIÖST! Vad tråkigt jag skriver. Speglar mitt lite halvsega mående. Blir lite "först gjorde jag det och sen gjorde jag det och sen..." .Har dessvärre inte så mycket inspiration till bloggen just nu, men jag hoppas den kommer. Har en del ämnen jag vill skriva om, har haft så mycket annat bara. Man får ta en liten paus och invänta lite entusiasm eller något.

För att krydda upp detta inlägg från mega-tråkigt till bara tråkigt, lägger jag in en låt.


Det här gjorde seriöst inte inlägget bättre. GRÅTTGRÅTTGRÅTT. Jaja, nostalgi och gammal klassiker, enjoy...

/Trött_tjej92

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar