torsdag 25 april 2013

Love is in the air

Litet kort glädjefyllt inlägg innan sömnen väntar!

Har haft ett gäng vääääääldigt fina dagar. Tisdagen minns jag knappt, har för mig att vi tränade på morgonen och så var jag nog mest hemma. Onsdagen och torsdagen däremot spenderade jag hos underbara F i Uppsala. För att reda ut ett och annat; som ni kanske märkt har F skrivits som lite mer än en vän, fast i det diffusaste laget. Kan tänka mig att ni kanske förstått det. Och nu är det nämligen så att F är väldigt mycket mer än en vän, nämligen numera min pojkvän och jag är hur jäkla lycklig som helst. Är ganska mycket uppe i det blå kan man säga, för att underdriva lite lätt. Och hos honom spenderade jag gårdagen och idag, ett dygn fick vi tillsammans denna gång och det var hur underbart som helst! Blev mycket prat, skratt och mys. Så idag åkte jag hem med ett leende och var lite lätt omtumlad, det är väldigt mycket känslor inblandade och jag känner mig som en fnittrig tonårstjej.

När man kom hem igen kändes allt plötsligt lite tråkigare, men på tisdag är det valborg och den ska spenderas i Uppsala med F och hans vänner! Wihoo! Längtar.

Imorgon blir det att resa till Stockholm för att gå på Emergenza (tror jag det stavas?) med M3, ska bli roligt! Ska på sång på morgonen också, vi har funderat ut lite nya låtar.

Mår kalas rent utsagt, inget negativt att tillägga förutom att jag mår illa ständigt. Vilket i och för sig var något negativt, men det räknas bort. Hoppas jag får bukt på det snart. Men vad är lite illamående när man är in löööve?

Nu bör jag sova lite, men jag ville bara uttrycka lite glädje, och önska er lite Rumänska badbollar!

Internt skämt, det är inte meningen att ni ska fatta.

Ljus och kärlek!

Yasmine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar