lördag 20 april 2013

Ibland har man allt bra trevligt

Hallå där!

Nu har ett par dagar gått sedan föreläsningen, och det känns fortfarande superbra. Har fått ännu mer beröm, vilket innebär ännu mer revansch. Har haft ett det väldigt fint igår och idag, har varit i Uppsala. Hade sång och piano igår morse, börjar lära mig mer i pianoväg. Sedan åt jag, mamma och F lunch, vilket var supermysigt. Ville hinna träffa honom innan veckan tog slut, och det hann jag! Fick en jättefin present (ska förklara varför snaaaart) + en trevlig prat och ätstund. Efteråt hade jag hjärnkoll-träff där vi spelade in ljud till filmen vi gjort. Efter massa teknikstrul fick vi ihop ett klipp, och hann dricka lite kaffe och prata också. Trevligt!

När jag var klar där, kilade jag och mötte A och åkte hem till hennes mamma. Blev en trevlig stund där med, med prat och sång, sen tog vi oss till A's place och snackade bort flera timmar. Helt plötsligt kommer vi på att vi borde äta. Det blev pannkaka, och en sväng till ICA för att hyra film, Cockpit blev det. Vi var med om jordens märkligaste grej där, nu säger jag A utan att säga B alltså, men det gick att skratta en halvtimme efter. Hrmp. Hos henne blev det film och flädercider, filmen var sjukt rolig. När vi pratat i flera timmar upptäckte vi att klockan var kvart över ett och tänkte att vi kanske borde sova.

Idag har vi hunnit sova ut, äta frukost och prata massor, tack A för en underbar start på helgen, du är en äkta vän med höga mått! Eller vad man brukar skriva. Vid halv sex var jag hemma, allmänt hungrig, var precis hos pappa och åt. Blev en hel del skratt som vanligt. Har mått väldigt bra dom här dagarna, och trots att jag yttrat mig lite om jobbiga traumaminnen, har jag inte försvunnit från mig själv eller verkligheten. Tvången börjar på sätt och vis lugna sig, jag inbillar mig det i alla fall.

Imorgon fyller jag år! 21 uuuuuunderbara vårar, halvironi fast ändock inte. Släkten kommer över imorgon för fika och firande, ska bli trevlans. Har redan fått en förskotts-maskara av mamma som ger fransar med svart volyyyyyyym. Oh-oh.

Nu när föreläsningen är över, kommer jag kunna skriva lite intressantare inlägg här, och antagligen fler, hoppas jag. Får fundera på något bra ämne jag kan ta upp.

Har ni några idéer?

Nu blir det strax sova, imorgon är det upp för att träna, städa och förbereda!

Ha en underbar natt, ciao <3

/ Yasminus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar