tisdag 30 oktober 2012

Jag mår illa


Man kan säga allt med en låt! Barndomsidol, oh'yeeah!

Idag sov jag rätt länge, gick upp vid 9, åt frukost sen sov jag igen. Har försökt plugga hela dagen, lite gick det, sen bleva jag trött. Igen. På tre dagar har jag alltså gjort arbete för en, pressure here I go. Vid fyra hade moster kommit, så vi fikade och jag förberedde healingsession. Healade henne i en timme, sedan kom det.

DET.

Illamåendet.

I fem timmar har jag varit allmänt spyfärdig, tyckt synd om mig själv och varit lite bitter, eftersom jag skulle träffa M3 imorgon och gå ut på kroga'. Sen kom jag ihåg att bitterhet inte ligger i min natur, så då var jag mindre bitter och tänkte...

1. Jag kanske faktiskt mår bättre imorgon.
2. Gör jag inte det, kan jag inget annat göra. Vila, tycka synd om sig själv, resa sig, hinna med lite plugg och gå ut en annan dag!

Hoppas mest på det första.

Håll nu tummarna för mig, så skriver jag eventuellt något mer intressant imorgon. Meningen med livet, och lite sånt smått.

Nu ska jag sova! Nassinass <3 / Yasmine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar