torsdag 4 oktober 2012

Bioimpulser och den stora frågan; vad ska jag skriva om?

Idag blev en blandad dag! Morgonen rullade på i trötthetens tecken, helt slutkörd var jag. Traumabearbetningen så här i efterhand. Så jag sov i flera omgångar, sjöng lite och pysslade med lite småsaker. Sen messade F, och jag mötte upp henne i Vassunda - för vi hade fått bioimpulser. Vi åkte in till schtaden Uppsala, en mycket rolig tur in vart det kan jag ju säga på en gång. Vi hämtade ut biljetter, köpte godis, och jag fick med mig en piercing ut ifrån piercingbutiken. En röd sten till näsan! Får fota och lägga upp imorgon.

Funderar faktiskt på att pierca underläppen i mitten, vad tycker ni?

Vi såg hypnotisören, den var trots sin dåliga kritik RIKTIGT bra! Spännande och rolig på ett par-tre ställen. Så nu är man ju lite paranoid.

...

Efteråt pratade vi på om viktigheter på vägen hem, åkte från Vassunda vid nio. En bil stod tydligen och blinkade i flera minuter för att den ville komma in på parkeringen, vilket vi inte såg, så vi blockerade halv uppfarten. Ops. Kvällen slutade bra och jag hade det riktigt trevligt då den lilla groende ångestklumpen försvann. Trots att jag behöver lugna mig lite med aktiviteter, mår jag väldigt bra av att hitta på saker. Märker en sån stor skillnad, shit... jag har ett liv!

ALLTSÅ!! Jag skriver ju om skittråkiga grejer, nu får ni tipsa lite om vad jag kan skriva imorgon! Vad behövs ta upp i världen? Mer biobränsle? Har en lista på intressanta ämnen i ett dokument, får kika upp det om inte annat.

Har precis ätit kvällsfika och sett på fråga Olle. Imorgon blir det sång, K och Uppsala *yaay* Ska ordna present till damen C som fyller år på lördag, då blir det partaj minsann. Förövrigt får det bli en lugn dag imorgon, X-faktor och första biten mjölkchoklad på hela veckan. Försöker leka duktig.

Nu ska jag sova, tjing!

/ Yasmine

1 kommentar:

  1. Vad sägs om att skriva om ditt skapande och om smyckestillverkning.

    SvaraRadera