lördag 27 oktober 2012

Varning för konstig humor, för er som nyss kommit hit - jag har en normal sida också!

Skrattattack.se, så slutar deppig kväll.

SLUTSATS - EFTER REGN KOMMER SOLSKEN!

Nej, nu blev min blogg lite väl djup. Vi diskuterar något annat istället? Välj valfritt ämne, kött, killar, hårblekning. Nej det går ju int'. Jag kan ju inget om det.

Ursäkta vitsen, jag drar den alltid på lördagar.

SERIOSITET PÅ BESTÄLLNING!
Absolut, skratt kan vara förtärande.

Yasmine, 20 år, singel, störd och seriös - de tre S:en.

Jag har inga kommentarer om detta /anonym

------------------------------------------

Så! Nu beter vi oss som folk och berättar om dagen.

Allmänt har dagen varit lite halvtrist. Finslipade i och för sig halva boken, och hade några trevliga timmar med M3 på morgonen, sen gick det utför. Såg på en deppig film och omfamnade mig själv i min egen ångest, sen tyckte jag ångesten blev trist, så på något sätt råkade jag skratta bort den efter pinsam olycka.

Så nu kommer kvällen sluta bra, och jag kommer sova gott. Imorgon samlar jag ihop mig och skriver något vettigt. Ibland måste man få vara lite knas, lyckas bara vara det lite väl ofta *flin*

Dagens +
M3, min lillebror och mycket skrivande gjort!

Dagens -
Precis när jag skulle skicka iväg detta första gången, laddade min dator ur, jag försökte hämta sladd inne hos min mormor utan att väcka henne men lyckades INTE, fick igång datorn men duckade huvudet i en hylla och fick ont. Med det avslutar jag detta inlägg.

Värme och kärlek, Yasmine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar