onsdag 24 oktober 2012

Bara lite onödigt yada-yada om en produktiv dag

Snart ska jag meditera, så det får bli ett kort inlägg. Hälsade på mormor på morgonen, somnade till där i några timmar och drömde en himla massa märkligt. Bland annat var det vinter, och jag skulle sova i ett garage för att bilen till en stuga redan gått. ..öhh.

Ja, och så har jag skrivit minst 5 sidor på boken! Börjar närma mig 2012 nu, vilket ska vara en del för sig. En del där ljuset började frodas. Är faktiskt väldigt nöjd hittills. Har så oerhört mycket jag vill få ut. Insåg idag att SHEDO-arbetet kanske har ökat min chans att få börja föreläsa. En skjuts i rätt riktning så att säga. Känns så jäkla bra att jag har kommit så långt som jag har gjort, overkligt.

(Det är en kul grej på G, kanskekanske berättar det senare i veckan... *fanfar*)

Vi tränade vid tre, och så har jag ätit, duschat och skrivit mer. Har mått helt okej, en väldigt produktiv dag har det varit, med många ljusslingor. (metafor om det var oklart)

Imorgon får bli en storsatsning på föreläsningsarbetet. Och så ska vi väl simma, + ett par samtal ska ringas.

Men nu får det bli dags att meditera!

Värme och kärlek, Yasmine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar