onsdag 3 oktober 2012

Min nya hobby och konstigt utfall grundat i en allvarlig mental störning

Idag har jag och mor min hälsat på moster, vi åkte efter träningen på morgonen. Så det blev prat, sallad, kaffe och healing. Det var väldigt trevligt, vi var där i rätt många timmar. Vi har tänkt hela sommaren att hälsa på i hennes nya lägenhet, men det har liksom inte blivit av. Men nu minsann!

Har mått rätt skapligt idag, förutom lite blandat och gott av ångest-ontihuve-måilla innan jag ätit middag. Sådant får man tåla om man är stålkvinnan, jajemän! Alltid pansar i metall, med lite grädde på toppen. Eller något.

Alltså det här vart ett fruktansvärt dåligt inlägg. Ska se om jag hittar något kul på WORD att lägga upp. Eller vänta.

Jag skriver om biobränsle!!!! JAAAAAAAAAAAA tänker ni!!!! Ett SUPERVIKTIGT ämne!!!!
Det här hittade jag på wikipedia:



Biobränslen är förnybara bränsle som är producerade av levande organismer (biomassa). Normalt syftar termen biobränsle på bränslen som inte orsakar något nettotillskott av koldioxid till atmosfären, eftersom den mängd koldioxid som bildas vid förbränning är en del av kolcykeln. Detta betyder att koldioxidutsläppen inom en överskådlig tid balanseras av tillväxt i naturen och därför inte bidrar till den globala uppvärmningen, till skillnad från de fossila bränslena som har varit utanför det naturliga kretsloppet i miljontals år.
Termen bioenergi omfattar all användning av biomassa som energikälla. Växter som odlas för att användas som biobränsle kallas gemensamt förenergigrödor.

Läs mer: HÄR
------------------------

KOPIERA DETTA OM DU OCKSÅ VILL FÖRÄNDRA VÄRLDEN! Efter lite om och men har jag allvarligt funderat på det här med att förändra attityder angående psykisk ohälsa... Är detta mitt kall? När jag först omfamnade den verkliga värmen av kunskap om biobränslen var jag liksom fast. Kom till insikt. Fann min identitet. Jag lägger det gamla livet åt sidan och börjar informera om biobränslen :) Skriv gärna en kommentar och berätta om vändningen i ditt liv!

OBS; tycker du att det verkar lite märkligt? Får du lust att ringa första bästa psykmottagning när du läser detta? Undrar du lite smått om det är ett skämt? Var lugn! för det är det, HAHAHA.... ha, jag tror jag går och lägger mig nu.

Godnatt!

/ Schnappi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar