lördag 20 oktober 2012

Lite totalkörd men pepp

Igår var jag till teamet en sväng för sånglektion. Det var väldigt roligt, och kändes som en bra gång. Vi körde Lana Del Rey och påtade ihop en av mina texter till en låt. En av de jag gillar mest hittills, faktiskt. Efteråt åt jag och mor min sushi i deras kök, sen svängde vi förbi ICA eller om det var City Gross en sväng, för att efteråt köra hem. Hann med både mycket och lite igår. Mer än gränsen för att inte göra något alls, och mindre än jag borde. Var väl ingen höjdarkväll, men det gick att stå ut med lite X-faktor, glass och sova-bort-tid i soffan. Drömde en himlans massa konstigheter i natt, går knappt att förklara. Vaknade 11 och var totalkörd. Men nu gäller det bara att ladda inför kvällen!

Varje ledig stund får gå åt att arbeta med hjärnkoll-arbetet, men lite partaj måste ju in en sväng också så det blir att åka till A för girls-night. Ska bli superroligt! Morgonen har varit lite smått ängslig, men det lade sig lite efter själv-healing med mitt stenarmband. Tänk vad det lilla kan göra! Bättre än alla piller i världen, så det så. Imorgon skriver jag igen, får se vad det blir fokus på då. Men nu - arbeta!

Värme och kärlek, Yasmine

1 kommentar: