fredag 1 mars 2013

Kort, tråkigt jäkla inlägg, läs inte om du inte vill bli apatisk och dum... men det blir bildeeeer!

Då jag inte kan skriva förrän på söndag, får det bli ett litet mini-inlägg idag (PÅ RIKTIGT, den här gången).

Hann med lite saker igår som behövde göras, lite för (h)järnkoll, och lite planering med SafeSoul etc. Vi hann även promenera i solen (skönt!) och så fick jag för mig att ta en paus och ta kort, och då jag gjorde jag det. Man får väl fira att man inte föraktar sitt utseende lika mycket längre, och då jäklar, får man passa på!

Hm... idag har jag tränat, tre varv denna gång, vilket kändes bra. Sen blev det städning, prova en korsett som numera sitter perfekt, med andra ord = nöjd tjej. Tjugo i två var det tandläkarbesök, iiiih. Men det var inga hål, och bara positiva nyheter. Har väl ingen direkt tandläkarskräck, men lite lätt obehagligt är det när någon rotar runt i munnen på en.

Om någon timme är M3 här, och då blir det sleepover! Vi ska försöka ta det lugnt och prata på som vi brukar, ska bli jätteskönt. Resten av helgen är uppbokad, bland annat ska jag bege mig ut med A imorgon, nu när jag kan dricka annat än läsk och vatten. Ska också bli väldigt roligt!

Måendet är bra, tvången behöver jag inte diskutera mer för de är som de är, men förövrigt = tummen upp! Nöjd, glad och aningen stressad.

Ni får ha det bäst, för det ska jag!

Ljus, Yasmine




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar