onsdag 20 mars 2013

Liten update så här på kvällskvisten!

Hinner bara komma med en kort update innan jag tänkte sovelisova!

Igår blev det starten på mitt sociala liv igen, efter två veckors svåååår (*host* i flera bemärkelser) sjukdom, så väldigt skönt! Drog in till staden Stockholm vid tre, och mötte upp M..7 (kan vara M6 också, osäker, dessa M alltså) och M3 vid den klassiska bögringen (internt skämt, etc). Vi lunchade, fikade, var allmänt trötta = skrattade och pratade till halv sex, sen drog jag hem.

Idag är det vårdagsjämning, vilket firades på bästa sätt i Uppsala med F! Ytterst mysig dag med fika (där vi blev åskådare till en filminspelning, kändisfaktorn hög, m'yes), lite halkande runt i en backe (tappra försök existerar), shopping på ICA och visit at F's place. Kom hem vid nio, och nu sitter jag här och dokumenterar min fina dag! Det är ungefär det bloggar är till för.

Hade samtal på teamet imorse också, vilket inte heter "ungdomsteamet" längre utan "nyinsjuknade i psykos, blaha blaha", väldigt fint namn (inte). Saknar det gamla stället, detta hade inte lika hög mys-faktor. (Ett sådant ställe kan vara mysigt, bevittnade jag i det röda huset med vita knutar). Men samtalet med K gick bra.

Imorgon blir det besök hos finaste A, ska bli så härligt att äntligen få träffa henne igen. Det blir väl babbel och skratt som vanligt, och lite sleep-over. På fredag är det musik, och på söndag är det en föreläsning (som jag ska lyssna på, och inte hålla), jag är tillbaks på banan!

Nu blir det sova!

Ciao <3

/ Yasemine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar