söndag 10 mars 2013

Liten update

Halloj!

Nu har jag varit sjuk i en vecka, så jag ska fira lite en-veckas-jubileum nu hade jag tänkt :) Jajemän, allt måste firas!

Är bättre, äntligen, febern har gått ned så nu är jag mest hostig och förkyld. Förstå frustrationen när man vrålhostar varje gång någonting är roligt och man måste skratta, särskilt när man skrattar och tycker någonting är roligt väldigt ofta. Den ni! Har orkat lite mer i helgen än tidigare, har inte bara kikat på film, även fast jag gjort det med. Har hunnit med lite på föreläsningen (måste komma på en titel tills på tisdag), lite med SafeSoul och så har jag även hunnit ordna en grej. För att utveckla, kan jag lite luddigt berätta att jag skapat en väldigt anonym blogg, som jag inte kommer lämna ut här. Där jag kommer skriva om lite tuffare ämnen. Mer än så tänker jag inte säga, i alla fall inte än. Har firat pappa idag, som fyllde 50 (nahnah! sorry) i tisdags, och haft en förjeklig morgon med tvången. Och så har jag ätit thaimat.

Nu längtar jag efter att bli frisk så jag kan hitta på saker igen! Imorgon får det bli lite mer gjort med det viktiga, får passa på medan jag är hemma och tillräckligt redig i huvudet.

Nu får det bli att läsa lite, och senare sova.

Värme och SJUUUUUUUUK kärlek (ehum), Yasmine


Avslutningsvis;
Ett stort grattis till min älskade far som hade lyckan att fylla den gyllene åldern 50!
Det är få som förstår min humor så bra, och lagar så utsökt mat. Tack för att du finns <3
Då får ditt kort snart, även om det är tanken som räknas (internet skämt).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar