torsdag 7 mars 2013

Och så drog man på sig influensan... fortfarande inte bitter, hmpf.

Har inte skrivit på en vecka, först på grund av en ytterst mysig och rolig helg, sen... dog det roliga, i alla fall fysiskt, då kroppen blev lite lätt mörbultad av en sjuka. I min egen lilla fantasivärld gick jag och trodde att den bara skulle hålla i sig i högst tre dagar, sen upplyste min kära moder mig om att jag inte kan veta så mycket om denna form av svårigheter, då influensan håller i sig minst en vecka, ibland två...

... där dog jag ytterligare.

Nu är det bara att göra det bästa utav saken. Har kikat på ungefär 8 filmer, druckit 17 liter saft/vatten/juice, hostat upp lungorna halvvägs några hundra gånger och spelat piano. Kan antagligen inte sjunga imorgon heller, förhoppningsvis kan jag sjunga någon gång, när mina stämband läkt ihop. Förövrigt känns allt bra (mitt i allt, ja) och tvången har faktiskt försvunnit lite i bakgrunden för att det andra tagit över. Finns något positivt i allt!

Nu ska jag försöka fila lite på en föreläsning som är inbokad, eller se en nionde film, skriver här när jag är lite piggare.

Sjuklig kärlek (eheh, vitsigt), Yasmine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar