måndag 31 december 2012

Gott nytt år! < : * ~ ¤ ; -

För precis ett år sedan firade jag nyår på stranden i mitt meditationsrum, medan min kropp befann sig på en pall i mitt rum. Jag fick höra att allt skulle förändras. Änglamorbror sade att jag skulle möta ljuset nästa år, bara jag släppte taget om min smärta. Vi hade under två månader innan lagt all tid på att förändra mitt tankesätt, att jag skulle ta ansvar, inte ge upp. Dagen efter nyår kändes mycket som vanligt, men jag vaknade med en ny insikt. Jag bara visste att detta år var början på något nytt. Efter två veckor hörde jag inte längre röster. Allt innerligt mörker försvann, och jag har inte skadat mig mer. Detta år har sannerligen blivit början på något nytt, och jag har blivit en ny person. Den jag är innerst inne. Jag har utvecklats och utvecklats tills jag nästan måste stoppa och hämta andan. Det har jag i vinter låtit mig göra.

Ett år senare är jag fortfarande lika lycklig och tillfreds. Och nästa år kommer vara en fortsättning på dessa känslor, jag kommer även hjälpa mina närmaste till samma insikter. Det har blivit min, vår tur, att leva. Jag tänker aldrig gå tillbaka. Så jag säger nu...

...att 2013 kommer bli ännu bättre!

Välj inte bara nyårslöften, välj en innerlig önskan att fokusera på den sista dagen på detta år. Bara du attraherar din önskning tillräckligt mycket, och låter den hända, händer det. Jag tror på er!

Och jag tror på mig. 



GOTT NYTT ÅR KÄRA BLOGGISAR!

Värme och kärlek och färgsprrrrrakande fyrverkerier, Yasmine

Ps. nu är jag nästan färdig för nyårsmiddag hos P och A, SKÅL! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar