torsdag 13 december 2012

Tiden rann iväg...

Nu var det ju dags för SUPERDUPER-debatt-inlägg utan dess like, men jag måste erkänna... jag har inte hunnit! Mycket har jag hunnit idag, sova ut, äta frukost, prova kläder (jag kan ha en korsett som var 4 cm för liten, för bara några månader sen!!!) och bli glad, pyssla med (h), prata i telefon, se på TV, men... sen rann tiden ut.

Har mått väldigt bra idag och skrattat mycket, imorgon blev musiken (fan) inställd på dagen, men jag ska ändå sjunga på morgonen och träffa A för sleep-over. Alltså är jag inte hemma förrän på lördag, och då kan jag skriva.

Längtar till heldag med finisen imorgon, och på söndag blir det M3-time, wohoo. Nu är det bäst jag förbereder mig för sömn, Zzee U' <3

Ps. efter en veckas "FAN, JAG KAN JU INGENTING, VÄRDELÖS, BUHU" kan jag idag säga att jag känner mig jäkligt bra och inte ett dugg ful. Ska försööööööka fortsätta med det. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar