fredag 20 september 2013

Pepp inför morgondagens mediumkurs!

Heaelooedäer.

Nu är jag på väg till sängen för att sova, efter en fantastisk dag, eller snarare ett fantastiskt dygn spenderat med min älskade F. Han kom hit igår, och det har varit underbart att ha honom här för massor av prat, skratt och mys. Han har även fått ta del av det Ejnerska språket och den Lindska humorn (mitt efternamn är Ejner Lind = förklaring). Har de senaste tre timmarna kikat lite smått på idol samtidigt som jag förberett mig inför helgens kurs. Ska nämligen gå en mediumkurs, där vi kommer få utveckla bland annat kanalisering (kontakta bortgångna) och psykometri (läsa av föremål/platser/människor). Kommer bli väldigt givande och intressant!

Tänkte uppdatera lite imorgon om jag hinner, med vad jag lärt mig under dagen.

Ta hand om er, nu blir det sova!

Zzz....

<3

/ Ysmis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar