lördag 7 september 2013

Ont i maggen

Hej hopp!

Kort inlägg idag, men se på fan, det tredje (!!) inlägget denna vecka!

Sen i torsdags har jag hunnit göra följande:

- Hälsa på hos G, lunch, kaffe, prat, trevligt!
- Haft ont i magen.
- TÄNKT göra nytta, och det är väl tanken som räknas... sägs det... jö!
- Haft ont i magen.
- Ätit tacos.
- ... = haft ännu mer ont i magen.
- Kikat på en film, en tysk film med ett tyskt namn, kan därmed inte återberätta namnet. Men filmen var bra, djup, tankeväckande, verklighetsbaserat och lite psykisk påfrestande då det ingick en kvinnas självmord. Den scenen hade jag helst sluppit.
- Haft ont i magen.
- Sovit.
- Vaknat och kommit ihåg att jag drömde att jag tjuvrökte, och råkade svälja cigaretten = blä.
- Tränat.
- Duschat.
- Lagat väldigt god morotssoppa, nytt recept, väldigt nöjd!
- Spelat piano.

Och nu sitter jag i min fåtölj, ska strax äta middag och småstäda lite. Klockan 19:35 står jag vid Idealbyns busshållsplats och kikar då en gul buss stannar till, släpper av en grymt snygg kille vars första bokstav är F, och då blir det kramkalas och ett helt dygn som kommer vara förträffligt underbart! Yaay <3

See you later!

<3

Ysmajne

Ps. mitt magont jag haft sedan i början av sommaren börjar bli ganska tröttsamt. Har lite teorier kring vad det beror på, då vi har magproblem i släkten. Typ gallsten och magkatarr. Snart får jag tamejfasen kika upp det, så vi får bukt med eländet! Ds. Den samme. Ysmajne. Det rimmade. Kuuul. Hejdå! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar