måndag 7 januari 2013

Lite om dagen + TIPS I BLOGGEN!

HEJ JAG HETER YASMINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så, nu vet ni det.

Idag känner jag att jag behöver fokusera på få viktigheter och sedan vila, så det blir ett lite kortare inlägg idag. Tränade på föreläsningen halva morgonen och så skulle jag och mor min till curves och träna. På vägen gjorde mor min en total-vurpa på isen (inte skämmas mamma, sånt händer, jag tycker om Dig för den Du är, trots att du är lite halvklantig. Bad joke, sorry) men vi överlevde, jag och min inre demon. Seriöst inlägg.se. Jag är lite halvtrött som ni kanske märker.  Okej!! Nu försöker vi berätta.

Träning och dusch en timme, sen begav vi oss till teamet. Först träffade jag PK för redovisning i det nya arbetet (föreläsning), och vad skönt det var! Det går allt bättre, och jag fick mycket beröm för min utveckling. En sak kommer jag lägga till som jag börjar förstå är viktig för historian, annars är det bara att låta denna föreläsning bli någon slags grund för de andra. Så är det bara att plocka och utveckla de delar det ska handla om. Efteråt var det muuuusic med the gang, första gången för det nya året! Vi körde några nya låtar och en halvgammal i slutet. När jag fyllt på vattnet i min vattenflaska ifrån vattenkranen (intressant info), drog jag mig hemåt med min moder-chauffis.

Nu är det som sagt tänkt att jag ska ta det lugnt, så jag får avsluta här!

Men innan ni går...

Spana in min omgjorda sida "om bloggen/bakgrundshistoria" till höger! --> 

Där finner ni hela min historia, skrivet i nya, mer relevanta, ord!

Inte alls för att jag räknar med att ni är dumma och blinda.........
Värme och kärlek och stora bokstäver, Yasmine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar