lördag 16 februari 2013

Idag ska det bli lite kalas

Hej kära vänner!

Två-dagars regeln är här igen ;)

Igår var jag till teamet på sång igen, men först fick jag faktiskt lära mig lite grundackord i piano vilket faktiskt var väldigt smidigt och roligt. Vi hann sjunga en låt med Antony and the Johnssons också, vilket tog lite tid att anpassa efter rösten, men tillslut gick det. Efteråt drog jag mig hem till A som var lite krasslig, men vi snackade på som vanligt som bara vi kan göra. Det blev inga megakramar, men med en meter emellan oss hade vi lika kul ändå, så det så! Var där från tolv till sex ungefär, tiden rann iväg som vanligt. Tack för dagen hjärtat!

När jag kom hem slog jag mig ned här som vanligt, och satt vid datorn i ett ex antal timmar innan jag insåg att jag borde sova för att orka upp innan eftermiddagen idag. Var en trevlig stund här i alla fall! Min dator alltså, det är grejer det. Imorse vaknade jag vid 12, och har hittills hunnit skicka lite mess, prata i telefon, sitta här, äta och göra mig i ordning. Ska göra ett par grejer till, sen bär det av till staden Stockholm för en pubrunda med M3 och eventuellt lite bögkalas. Mycket trevligt, och nu kan jag dessutom dricka lite!

Igår var tvången förjäkliga, to be honest, hakade upp mig stup i kvarten på allt. Mest blir jag irriterade och färdig att skrika rätt ut, men det är väl rätt krävande känslomässigt också. När jag trycker undan minnen och känslor av minnen, blir antingen tvången värre eller så blir min kropp knäpp. Rycker till i spasmer var fjärde sekund, vet inte riktigt hur svårt det kan vara att - slappna av - . Ska bli roligt att få komma iväg idag i alla fall, tänka på annat. Imorgon är det nageltid (alltså, haha, jag ska fixa mina naglar, inget annat), på måndag musikgrupp (!!! <3) och på tisdag ska jag äntligen träffa finaste L :D Kära någon, vad mycket smileysar det blev i detta inlägg. Kan vara lite uppfriskande ibland.

Alltså, höjden av humor: fick ett mejl där det stod lite angående psykiatrins hus. Det räknas alltså bli många som återinsjuknar för att ingen vågar gå in i själva huset (som ser lite väl futuristiskt och läskigt ut, kan jag hålla med om). Tragiskt och ironiskt på samma gång, "hur tänkte ni nu?".

Hmmmm vad ska jag skriva som avslutning....

Lägger in en bild som föranledde en del diskussion, av det knäppa slaget (bilden hade inget med diskussionen att göra);



Humor.se, tjohoo! Ha en underbar kväll!

Yaseminene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar