torsdag 14 februari 2013

Glad alla hjärtans dag!

Halloj!

Tänkte försöka hinna med att skriva ett litet inlägg i alla fall. Det har blivit varannan-dag-köret här ett tag, då det har varit lite stressigt och mycket som ska göras. Får försöka hålla i det såpass i alla fall, ett tag.

Dagarna som har gått har varit bra, klivit över många trösklar, så att säga. Var på träningen igår morse, får hålla det lite diffust och luddigt, men det gick bra. Sedan begav jag mig till Uppsala, och kom hem igen vid åtta ungefär. För första gången på fleeeeeera veckor, smög jag i säng till tolv, innan dess hann jag göra lite nytta. Och så vaknade jag halv ett, efter att mamma med många om och men lyckats väcka mig, stackars mamma. Behövde nog sova ut.

Idag har jag hunnit med en del ändå, skicka en 3-4 mejl som skulle skickas, ha en totallustig diskussion i käraste E's tidslinje på facebook, pratat i telefon och hört av mig till några personer. Eller ja, så mycket kanske det inte var, men det jag gjorde hann jag med ;) Höhö.

Imorgon ska jag kila till sången på morgonen, sen bär det av till A för massor av babbel och skratt, och till sist ska jag hem - för på lördag ska jag träffa M3! Även nästa blir det en del planer, får se vad man hinner med utan att stupa.

Min kropp är lite halvmysko fortfarande, men jag gör allt jag kan för att slappna av, får köra meditation ikväll bland annat. Men min sjäääl har mått relativt super!

Gyyyyd så trist och kort inlägg, får samla ihop lite inspiration till nästa gång jag hinner skriva!

Men innan jag går - glad alla deppiga singlars dag! Humor, etc.

Ett stort gulligulligt hjärta till alla mina vänner, min familj och diverse andra jag håller högt här på jorden, jag ÄLSKAR er! <3



Värme och kärlek, Yasmine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar