söndag 18 mars 2012

Styrka och trötthet

Det är en viss känsla av styrka i skulden, då man för första gången i tid gör något som är nödvändigt för fortsatta utveckling. En känsla av självförtroende; jag insåg det i tid, och jag slutade att vänta. Främmande, men ett stort steg i rätt riktning. Kanske blir det nu lättare nästa gång.

Jag har en mil lång planeringslista; mycket att göra under veckan. Idag och igår tog jag det mest lugnt, det var då själva fasen hur trött man kan bli, trots att jag sovit. Men ytterligare lite Citrinstensbehandling + tupplur, så blev det lite bättre. Nu är det nog dock bäst att jag går och lägger mig... 

Foto: Jag, 2007 (vet att det står 2006...)
Ops, SHEDO-vecka imorgon, har ingen blekaste aning om vad det ska handla om. Får sova på saken!

Godnatt, Yasmine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar